Gävleborg: överlämnat!

2009-03-23
21:53:38




Idag har jag haft överlämningmöte med Patrik, Gävleborgs nya grymma ordförande. (Till höger ovanför mig på bilden).
Vi har pratat om rutiner, om den stundande kongressen, om partidistriktet och annat skoj.

Jag har pratat och Patrik har nickat och antecknat. Nästan.
Gävleborg kommer verkligen fortsätta stå starkt, det är jag säker på.

Dessutom känns det skönt att ha lämnat ifrån sig alla måsten på riktigt nu.
Fast maktklubban, den hade jag gärna haft kvar.


Kommentarer
Postat av: Elin

Exakt vilka rutiner lämnade du över?

2009-03-23 @ 22:22:50
Postat av: Ellinor

Ifrågasätter du att det fanns rutiner att lämna över? ;P

Nej men rutinerna gäller mest den anställde.

Hur det går till när denne ansöker om ledighet, sjukanmäler sig, samarbetet med Gävles personalansvarige osv.

Men också rutiner som hur attesteringen går till, posthanteringen, kallelse och handlingar till DS-möten och lite annat.

Faktiskt en hel del rutiner som man skapat under tre år.

2009-03-24 @ 15:30:13
URL: http://rebellinor.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var lite intressant. Det hände aldrig mig när jag var ordförande, att någon lämnade över nåt till mig. Tur att jag är superkompetent i alla fall.

2009-03-25 @ 21:33:22
Postat av: Eva

Elin skrev precis det som jag spontant tänkte ;)

2009-03-25 @ 23:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0