Hemma från båtjäveln

2009-11-20
13:45:47

Kom hem igår från färjan.
Äntligen!, skrek jag av förtjusning när jag fick fast mark under fötterna.
Vilken lättnad.

Sista natten var helt förskräcklig.
Stormgungeligung som bara den. Konstant.
Jag trodde att min sista tid var kommen och var redo för livbåtarna.
Så mycket gungade det. Inte mycket sömn, men stark dödsångest, så kan denna tripp sammanfattas.

Ingenting har jag emot mitt jobb, mina kollegor eller föreläsningarna.
Allt det är kul och bra på alla sätt. Det är bara båtar jag känner ett starkt hat mot.

Aldrig, aldrig mer.

Kommentarer
Postat av: Thea

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 07:02:02
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0