Nya boendets kultur

2009-11-11
22:08:16

Jag försöker få ett hummelihum om vad för människor som bor här.
Tidigare skrev jag att de ska be 72 timmar i streck.
I köket sitter lappar med budskap att Jesus älskar mig.
Den här lappen satt uppe.
Är nog lite svårt för er att se vad som står, men huvudpoängen är att det är en artigt-arg-lapp som förklarar att en person inte kunde sova klockan 22.20 då en annan person sjöng. Lappen avslutas "Frid!".
Jag vet inte med er, men inte brukar man väl sova 22.20? Och om man då störs av lite sång... moget med detta.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag kan ju inte tala för andra men jag kan lätt sova 22:20 och uppskattar inte pianospelande vid 22 när jag tex ska åka morgontåget.

Men det är också därför jag är sjuknöjd med nya grannarna och nöjd med att inte bo i korridor mer.

2009-11-12 @ 09:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0