Alltså Anton

2009-10-25
13:32:23

Anton Abele.
Han är så rolig.

Ta det här citat till exempel:

– Coast är en av Sveriges bästa pr-byråer. Jag har träffat KG Rickhamre (vd på Coast) och känner även hans son, och jag vet att de gör ett väldigt bra jobb. De ger mig väldigt mycket coachning om hur jag kan nå ut med mitt budskap.

Är det någon som är förvånad över att en ung moderatkille betalar en pr-byrå för att komma på vad han ska driva för politik, eller att han känner VD:ns son? Nej.

Och vad kom dom fram till?
Jo Anton är för trygghet och mot våld.

Oj oj oj. Nu kommer Sveriges politik förändras.

Har ni inte sett vem Anton är, sök honom då på youtube.
Kolla också Sorans totaldiss av honom. Störtskön.

Kommentarer
Postat av: emil

haha! har kollat igenom hans klipp nu, och säga vad man vill, men jag hade i alla fall roligt :)

2009-10-26 @ 23:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0