Min lyx

2009-05-13
18:56:51

Jag diskuterade med några kompisar hur stora fasta kostnader man har varje månad.
De blev förvånade över min  relativt höga summa. Jag blev också fundersam.
Nu har jag fått svaret. Det är för att jag prenumererar på säkert 12 tidningar som dimper ner med jämna mellanrum i sällskap med fakturor bakom plastfickan.
Detta är senaste dagarnas skörd, so far.

Dock tycker jag att det är FETT VÄRT. För vet ni hur nice det är att ha med sig en ny tidning på tåget, i sängen, ute på en filt, under ett tråkigt möte osv.? Ni som också är tidningsnördar vet.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag är glad över alla dina tidningar. då kan jag läsa dom sen!

2009-05-13 @ 20:43:08
URL: http://fannyy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0