Dags för Fannys studentbal

2009-05-27
11:41:44

Idag är det dags.
Det ska sättas upp hår, sminkas, tas på högklackat, knytas slipsknut, fotas och posa.
Väl på plats sen så ska hon mingla, fotas lite mer, äta tre rätter, lyssna på tal och så tillslut: dansaaa!
På Engeltofta håller de till. Hoppas det blir en solig kväll.

This brings back memories från min egen studentbal, tänk att det gått flera år! (Ok, 2)
Vi hade en superduperkul kväll. Inte alls stel, utan verkligen grym! Roligast var kanske ändå morgonen efter när jag kommer upp (ganska sent, men ändå) och möter en VÄLDIGT förvånad pappa som trott att jag inte kommit hem, varit orolig och ringt mamma och till och med RINGT POLISEN!
Men han hade glömt detaljen att titta i sängen! Då hade han "återfunnit " mig.
 Han skyller på att mina skor inte stod innanför dörren.
Konstigt att man inte vill se sina finaste skor bli kvälls-snacks åt galna hunden, jag tog förstås med mig dom in på rummet!

Fanny och Alen kommer i alla fall bli det snyggaste paret, det kan jag lova.
Bildbevis kommer senare.
Fram till dess, en bild från min bal. Jag är hon i rött längst ut till vänster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0