Syjunta hos Lena

2009-03-26
23:00:32

Har jag och Elin varit på ikväll.
Vi åt god hemlagad pizza och sen var det dags för själva juntandet.
De andra försökte sig på saker med stickor, vilket inte gick så bra. Elin hamnade i seriösa knutproblem.
Själv påbörjade jag att pyssla påskkort. Det gick bra fram till dess att jag spillde kaffe över dem och golvet.
Nu får vi se om de återhämtar sig. Annars kanske jag ska se det som ett tecken.

När jag kom hem nu så insåg jag även att jag glömt min mobil där. Den som jag aldrig glömmer.
Well. It will be back och jag kan behöva träna på att vara utan den.
I morgon blir en prövodag.
Jag ska raportera eventuell abstinens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0