Ni har väl inte missat Tvärdrag?

2009-03-25
23:54:09

"Ung socialdemokratisk debatt" som undertiteln säger.

De senaste året har tidningen verkligen gjort ett uppsving och kommer numer ut sex gånger om året med ett nytt fräscht tema varje gång. Senaste numret är offentlig sektor.
Där kan man bland annat läsa Peter Gustavsson som skriver under rubriken "Välfärdssamhället anorexia" där han presenteras ett reformpaket som han tycker är nödvändigt, som skulle finansieras av höjda skatter. Intressant.
Utöver en massa artiklar och inlägg på temat så innehåller även Tvärdrag blandad debatt inom olika områden, lyrik av coola Jenny Wrangborg, massor av illustrationer av Fabian Göransson och massor av recensioner på nya böcker.
Själv har jag skrivit en liten recension på Anna-Maria Sörbergs bok "Det sjuka" som handlar om hiv.

Ni borde ju förstås prenumerera. Sex nummer 100 spänn. Oslagbart.
Här kan ni fylla i en talong: http://www.tvardrag.se/index.php?subscribe=1

  
(Jag kan inte rå för att jag tycker att det är coolt att se mitt namn i tryck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0