Jag - ingen ordförande?

2009-03-11
13:18:18

Nu börjar det dra ihop sig för SSU Gävleborgs årsmöte (DÅK).
Den börjar på fredag, men DS far iväg till Ljusdal redan imorgon kväll.

Jag är lite hispig. Jag har varit ordförande för distriktet i nästan tre år (!) och nu är det över om bara några dagar.
Jag själv har valt att inte ställa upp till omval eftersom det är förmycket för mig att göra med både distriktet och förbundsstyrelsen, och dessutom är det ju så att jag inte vet hur länge jag blir kvar i distriktet med tanke på plugg och sådant. Tre år är nog, jag har haft min tid och jag är mycket nöjd med resultatet dessutom.
Time to move on. Men jobbigt känns det ändå. Och lite sorgligt.

Kanske är det en mini-identitetskris. Vem är jag när jag inte är ordförande?
Inser att det är en väldigt stor del av min identitet.

Planerar som bäst nu en fin avslutnings-DS-show och ett tal.
Ta fram näsdukarna och så ses vi i Ljudal i helgen.
Kanske blir det den bästa DÅKen någonsin?

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kommer klara dig!

2009-03-11 @ 15:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0