Idag kommer Bumbi hem

2009-06-01
12:42:50

Bumbi är min cykel som just nu bor i Valbo.
Några skulle nog kalla henne kärringsnurra.
Idag ska Bumbi komma hem till mig i Gävle.
När det är nästan sommar och Boulongern ligger cirka 5 minuter bort på cykel så är det en befrielse att ha cykel som jag förstått det.

Mitt problem: Jag är inte så bra på att cykla. Jag är VERKLIGEN INTE bra på att cykla i stan i Gävle, men konstiga cykelvägar och trottoarer. Har aldrig gjort och är lite livrädd.

Vem hjälper mig träna på det här?

Kommentarer
Postat av: Elin

Det här är ett typinlägg för där svaret är "Hur svårt kan det vara?"

2009-06-01 @ 13:33:02
Postat av: Daniel

Jag hjälper dig Ellinor! Vi kan övningscykla nästa vecka. Jag kan lära dig de bästa och smartaste cyckelvägarna också så du kan ta dig fram snabbt.

2009-06-02 @ 00:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0