Mot Bommers...och vidare

2009-01-16
10:22:22

Äntligen fredag! Skönt.
Idag har jag börjat plugga upp mina gymnasiebetyg. Känns bra.
Kul att få förbättra tyska grammatiken också, språket är ju så snyggt!

Kvar att göra idag är bara ett jobbmöte och lite mailande, sen är det helg!

Helgen kommer spenderas på FS-möte på Bommersvik.
Spännande saker ska diskuteras: Kongress, EU-val och bemötande av SD.
Dessutom har vi besök av vår palestinska systerorganisation som vi ska äta och umgås med.

På söndag åker jag sen till Uppsala för att träffa världens bästa kompisar.
Av nån anledning bor alla (nästan) bästisar där nu.
Hanna, Emil, Daniel, Martin....jag tänker inte följa grupptrycket.

Det kommer bli en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0