Finlandsfärjan, here I come!

2009-02-23
23:56:40

Imorgon ska jag göra något väldigt folkligt.
Nämligen åka Finlandsfärja. Oj oj oj.
Har en ingivt farbror som fyller 60 bast och de ska då firas.
Jag är lite rädd för att bli åksjuk och är något skeptisk mot vilka det är som åker på kryssning, men jag försöker verkligen att vara positiv och att ha ett öppet sinne.
Till exempel så kommer jag ju få spendera en dag i Helsingfors, som jag aldrig varit i, tåls att googlas redan nu.
Dessutom är det ju kul att vara ledig mitt i veckan och att umgås med familj/släkt.

Hoppas verkligen att det finns mobiltäckning och Internet bara.

Kommentarer
Postat av: Elin

INget är kul på en färja. Lycka till!

2009-02-24 @ 10:28:23
Postat av: Eva

Jag tycker Elin är väl pessimistisk. Du kan ju åtminstone leka med din lillasyster.

2009-02-25 @ 19:57:54
URL: http://glimran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0