Hatet mot framtiden, del 2.

2009-08-18
14:23:53

Har fått schema för första kursen "Introduktion till psykologi 7.5 hp".
Låter väl inte så farligt tänker ni. 5 veckor med lite intro. Nice.

Men se det kan man drömma om.
På fyra av dessa fem veckor hinner de klämma in följande:
(första veckan ska man väl "låtsas-ta-det-lugnt")

- Ett quizz
- Fem (5) seminarier
- Tre (3) diagnostiska prov
- En sluttentamen.

Men bara sådär en tre böcker faktiskt. Fast de är ju bara cirka 400 sidor var och en. Och på engelska.

Jag döööör. Nu. Jag vill inte bli psykolog. Jag vill inte bo i Stockholm.
Jag tar tillbaka allt.
Varför kan jag inte bara få sitta inomhus och tjura i min lägenhet i Gävle resten av livet?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kommer att älska det!

2009-08-20 @ 23:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0