Back from Amsterdam

2009-04-15
14:23:44

Jag är tillbaka och jag har haft det tipptoppen.
Amsterdam innehåller massor. Både bra och... mindre bra saker.

Bra saker:

1. Söta caféer
2. Många broar
3. Vår och sol
4. Vatten
5. Snygga människor

Mindre bra saker:

1. Massor av knarkaffärer
2. Massor av ställen att knarka knarket på
3. Horor i fönster
4. Bordeller med sexshower live
5. Förbud mot att gå mot röd gubbe

Och så lite fina bilder förstås



Utsikt från hotellrummet. Kusin-Sandra skymtar i bakgrunden





På skylten står det: Magic Mushrooms. Group Discount. Buy 5, pay 4.
Man kunde även köpa UFO-piller som man fick färgglada syner av.



Jag såg ingen manlig prostitution, men man kunde köpa Bitterballen på typ alla restauranger.



Tjo och tjim med tvivoli mitt i centrum

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var en väldigt bra resa. Tack för sällskapet!

2009-04-20 @ 15:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0