SKÄRPNING ELLINOR!!!!

2008-12-03
23:11:47

Hej bloggen!
Inte för att jag tror att NÅGON hittat hit, men det är väl inte heller så konstigt när man skriver typ tre inlägg och sen försvinner på obestämd tid.
Nu kanske jag är tillbaka. Förhoppningsvis.
Det är skärpning nu. Ett nyårslöfte i förtid.
Jag ska bli bättre på att blogga (hur svårt är det?)
Okej, jag behöver ett mer konkret mål.
Jag ska skriva minst 5 blogginlägg på en vecka, fördelning mellan dagar kan variera.
Minst ett av de fem inläggen ska ha någon politisk underton.

I övrigt tror jag att bloggen kommer innehålla och behandla ungefär de här sakerna:
julen, apor, boktips, dagboksanteckningar, en del foton, sexualupplysning, min bil, jobbet på UNF, listor av olika slag, några avslöjanden, hundarna, skvaller, syrran, Knut, det tyska språket, tips på 90-talsmusik och kanske munspel.

Nu kör vi! Yes I can!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0