Tiger makeover

2009-09-07
18:15:28

Var på rödgröna folkfesten i Kungsträdgården i går.
Förutom älsklings Rikard Wolff, så fanns det ansiktsmålning.
Oj vad jag var pepp, men jag behövde hitta ett barn.
Efter att ett barn börjat gråta när föräldern gick med på att låna ut den så hittade jag tillslut Siri.
Toppen tänkte jag. Siri var pepp och skulle bli en tiger.
Efter ett tag i kön var inte Siri så pepp längre.
Hon skrek, grät och snorade. Sen somnade hon och vägrade vakna.
Då var vi framme i kön.
Så oj, det blev mest jag som ansiktsmålade mig.
Tanken på tiger och tigerunge föll, men resultatet var väldigt bra.
På tunnelbanan hem undrade jag vad folk trodde att jag hade för konstigt extraknäck.
Men flera barn var så glada och ville prata med "katten".
Nyårslöfte 2010: Lära sig sminka sig som en tiger varje dag.

Before:


Siri och jag laddar!

AFTER:


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Väldigt snyggt! Klär dig!

2009-09-09 @ 15:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0