Dålig koll på Vellingedebatten?

2009-11-22
22:40:07

Då tycker jag att man ska läsa och se vad Maria Ferm, språkrör för Grön Ungdom har skrivit och debatterat. 
Det ger verkligen en bra update från en cool och smart brud som verkligen format diskussionerna de senaste dagarna. Cred till henne!

 Maria Ferms blogg med massor av länkar till tv-inslag och artiklar.

Och jag håller med henne till fullo om det hon skriver idag
"vem försöker bränna ner ett hem för traumatiserade barn?"

Helt stört är det verkligen.




Kommentarer
Postat av: Therese

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-13 @ 00:50:59
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0