Gävle ikväll - flyttlass imorgon

2009-11-10
21:14:06

Hemma en snabbis för att packa ihop kartonger till inflytten på Tempus studenthem.
Hämtade nycklarna till rummet idag och det verkar nog kunna bli bra.
Köket såg okej-fräscht ut och det luktade inte illa.
Rummet är ganska litet och slitet men kan nog bli hemtrevligt tillslut.
En tjej som jag pratade med hade en scrappad skylt. Hon måste vara bra.

Min enda oro är en arg lapp om en person som störts av att någon sjöng på sitt rum kl. 22.30.
Inte för att jag sjunger så värst högt för mig själv, men detta tysthetshetsande verkar osunt.

Även tredje våningen utan hiss verkar bli en baggis. Kanske finns någon slags kondis där ändå.
Fast vi får väl se om jag är lika kaxig imorgon efter kartongbärande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge stod du i kö för lägenheten?

2011-10-07 @ 18:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0