Jag borde borda

2009-11-17
08:23:45

Det är nämligen dags för årets personalsamling.
Denna gång på en Finlandsbåt!

Kanske ska vi se det som ett studiebesök i Svensson-alkoholnormen?
Buffé med öl och vin åt alla, barer med medelålders tanter som söker kärleken. Några som dansar väldigt pinsamt för att de känner sig så fria och vill släppa oss när de får lite sprit i sig.

Tror tyvärr inte att det är riktigt som i 5:ans "Färjan" så här mitt i veckan, även om det är vad jag föreställer mig. Hur som helst så ska det bli spännande.

När det gungar hatar jag båtar, men jag älskar ju taxfree-smink, så det finns highs and lows.
Några timmar i den fina staden Helsingfors är ju heller inte fy skam utan myselimys.

Blir utan mobil och Internet i några dagar nu.
Vi får se om abstinensen kickar in.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0