Busy helg

2009-10-09
08:20:22

I helgen har jag planerat optimalt för att hinna nästan allt jag vill.
Jag har blivit mobbad för att planera så in i minsta detalj, men det har gjort att jag inte behövt prioritera bort.

Jag kommer hinna med

- Besöka tre vänner i Uppsala
- Se pjäsen Palme
- Shoppa kläder och presenter

- Utföra politiskt uppdrag i Gävle
- Fika med två vänner
- Besöka mormor som fyllt år
- Träffa min låtsassyster
- Träffa mamma och låtsaspappa
- Utgång och häng med tre andra vänner i Gävle

- Umgås med pappa och Eva
- Träffa hundarna
- Åka tillbaka till Stockholm
- Plugga

Varje kolumn motsvarar fredag, lördag, söndag.
Inte illa va?

Kommentarer
Postat av: emil

hade det varit facebook hade jag sagt "gillar detta", men nu får det räcka med: bra! och det är inte fy skam. vi ses imorn! eller idag... kram!

2009-10-10 @ 02:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0