Duktig flicka - ja tack!

2009-09-09
20:28:50

Idag känner jag mig som en riktig pretto-duktig-flicka.
And guess what, I like it!
Jag tänker inte låta mig nedslås av töntiga kommentarer om att man inte alltid måste vara duktig, och att det bara förstör för en själv.
Det anstår mig inte att bry mig om de argumenten idag.

Lite varför jag är så duktig och har det bra:

- Jag har gjort klart dagens pluggskörd och redan igår skrivit examinerande fråga med deadline idag.

- Jag har varit på mitt halvtidsjobb och hunnit med alla uppgifter där och dessutom hjälpt en kollega.

- Jag har diskat, bäddat sängen, svarat på mail, och ätit riktig middag. I could go on.

Men framförallt så har jag träffat min pappa och han får mig alltid att må bra och känna mig duktig.
Tänk vad bra man har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0