Underliv

2009-05-06
23:01:14

Tittar på Diagnos Okänd på TV3. Där pratar de om en 22-årig kille som har en massa problem.
Bland annat har han problem med smärta i underlivet, vilket berättarrösten upprepar hela tiden.
Jag är kanske naiv, men på nåt sätt trodde jag bara det var tjejer som hade underliv.
Var exakt sitter killars underliv? Finns det ett överliv?

Som vanligt så kommer de ju bara fram till att alla problempersoner ska gå i terapi för stress och typ lära sig äta rätt.
Varenda onsdag så tror jag att de kommer hitta värsta grejen som de måste operera bort eller värsta sjukdomen som kräver en massa konstig behandling, men varje gång blir jag lurad och får höra att de bara ska äta sallad och träna.

Men det är klart, det visar väl att det verkligen är sånt som gör att folk är friska.

Det ska jag tänka lite mer på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0