Glaaaad

2009-05-12
13:44:09

Idag har jag en så himla bra dag.
Utan anledning. Dagen är värsta random, men jag mår så bra.
Kanske för att jag får planera tjejkurs och lyssna på peppig musik.
Kanske för att solen skiner och för att jag får träffa Anna i eftermiddag.
Jag ska träna på att känna mig såhär glad alla dagar.

Egentligen handlar det nog om att ignorera jobbiga saker som:
- att ha ett konstigt rör som hänger ner under bilen
- att inte ha pluggat alls inför det stora tyskaprovet som avgör min framtid
- att ha tusen grejer på en att-göra-lista som hela tiden prioriterats bort.

Kommentarer
Postat av: Elin Lundgren

Konstiga rör under bilen kan man sparka loss.



Jag har en pissig dag!

2009-05-12 @ 17:27:43
URL: http://elinlundgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0