Hello love!

2009-03-31
19:39:37

Den bästa present jag någonsin fått. Det är den här killen.
Mr W. Mr Wash. Mr. Love.
Ja; jag inser att det är tragiskt att det är en bänkdiskmaskin som
1. Är den bästa present jag fått
2. Är den jag kallar mr. Love.

Men vet ni vad 0 x 0 är? Så mycket som jag bryr mig om det.
För disken blir helt ren och varm och jag blir helt varm inombords av att det inte är stökigt längre.

Varför levde jag inte på 50-talet och gjorde reklam för hushållsapparater?
Jag skulle gjort det med sån äkthet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att det är charmigt. Att se det goda i livets små saker. Idag åt jag en skinka som jag glömt att jag hade & vad glad jag var!



2009-03-31 @ 21:11:23
Postat av: Vidar

<--det var jag

2009-03-31 @ 21:12:06
URL: http://vidar.aronsson.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0