Andra chansen

2009-03-07
18:39:29

Ska spendera kvällen väldigt lugnt med att ligga i soffan och glo på Melodifestivalen.
Det är ju dags för andra chansen.

Jag håller på Caroline af Ugglas och BWO, men Amy är ett wildcard.
Vi får se.

Och den här juryn som också ska utse en finalist, alltså vilka är dom? Varför har vi dom? Eftersom vi själva är dåliga på att välja ut vad som passar Europa.
Speciellt.

Kanske borde vi förresten dra igång en kampanj mot Israel i ESC också?
Typ "Stoppa sången". Får lyfta den idén med någon.
Finns ju även geografiska argument på varför de inte ska vara med....
Fas jag måste ju erkänna att jag gillade Dana International med Diva.
Kanske ska fundera en sväng till....

Kommentarer
Postat av: Elin Lundgren

Jag ser Lyxfällan. Lagom soft.

2009-03-07 @ 19:21:47
URL: http://elinlundgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0