What a loser

2009-06-10
02:56:44

Anna. Jag gillar dig. Du är en av mina bästa vänner, men detta är INTE okej.

Hittade denna bild från nån månad sen när jag och Anna hängde, när hon kom hem från Malaysia, men innan hon åkte tillbaka till Oslo.

Såg först NU, när jag satt och slötittade igenom lite bilder på datorn, vad det är för motiv hon har på bröstet.

Tycker det är jävligt löjligt. Varför glorifiera farlig skit  som massor av människor fastnar i?
Vad är det som är så coolt med knark att man till och med vill bära det som budskap på kroppen?

Ja, jag vill hänga ut dig, så du skäms. Ring och var arg du nu bara. Det är ändå jag som har rätt, och det vet du.



Kommentarer
Postat av: ANNA SJÖDIN

JAG ÄR INTE ARG!!!

för du är så söt!!!! och äldre och visare men det visste vi ju redan!?!



fuck you fuck me ses snart!!

2009-06-10 @ 17:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0