Två steg framåt och ett steg bakåt

2009-06-02
16:01:28

Igår var jag ju så himla duktig och sa upp onödiga saker som jag inte längre vill prenumerera på.
Allt i träningen för att bli en bättre student till hösten.
Men igår så shoppade jag också lite.
Jag, Eva och Elin hade make up-kväll med vår fristående hudvårdskonsult.
Det var kul. Jag köpte smink för 1290 kr. Men det är Mary Kay ska man komma ihåg!
Inga djur alls har drabbats och kvalitén är förstås super.
Ögonskuggor, eyeliner, läppglans, läppstift och en superbra förpackning med finfina borstar!
Jag är lycklig. Och det är ju ändå det som är mest värt.



Såhär, öhm...snygga blev vi!

Kommentarer
Postat av: Eva

Det är ju uppenbart att tjejen till vänster inte kan någonting om det här med ögonskugga...

2009-06-02 @ 22:12:54
URL: http://www.glimran.blogspot.com
Postat av: Christine

Bra där :) Och ni blev fina. Allihopa!

2009-06-04 @ 19:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0