Födelsedagsfirande i lusthuset

2009-06-22
23:15:39

På min gård finns ett litet lusthus.
Det använde jag för första gången ikväll, när vi överraskade Alen med födelsedagsuppvaktning.
Tårta, presenter, ballonger, hattar. En present var en minifotboll med konor, så självklart blev det match!
En händelserik match.


I lusthuset.



Daniel. Som tuggar allt 36 gånger och som kommer ha träningsvärk imorgon.



Fotbollsmatchen drog igång.
Lag 1: Alen, Ellinor, Daniel
Lag 2: Fanny, Sergio, Ahmed



Olycka 1: Klantinor sparkar sönder ett par tår på systeryster i strävan efter att göra sitt första mål i fotboll.
Lite fryst hackad spenat och en isklamp och det kändes liiite bättre.



Olycka 2: Ahmed den onde sparkar sönder Ellinors söta ballerinasko för att få tag i bollen



Olycka 3: För att skydda mål böjer sig Alen ner och hans nya jeans som han fått av sin mor spricker.

Resultat: Lag Alen, Ellinor, Daniel vann, hävdar jag. Andra laget hävdar dock samma sak, alltså att de vann.
Men vi hade väldigt trevligt och lusthuset måste återupplevas och partajas i.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag kan fortfarande inte gå, och mina tår ser ut som balonger.

2009-06-23 @ 09:31:05
URL: http://fannyy.wordpress.com
Postat av: emil

partyhatten är verkligen ett av mänsklighetens största framsteg. man borde ha det jämt!

2009-06-27 @ 10:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0