Att säga nej till onödiga grejer

2009-06-01
12:38:54

Håller på att träna inför att bli student till hösten,  och därför  få mycket mindre pengar.
Idag består träningen av att säga upp onödiga saker som jag prenumererar på bara för att jag inte kan säga nej.

- Kapslar med Omega 3 som kommer en gång i månaden och som jag aldrig har tagit en enda av
- Bomullstrosor med konstig modell som kommer en gång i månaden som jag bara använt vid TVÄTTKRIS
- Damernas värld, som nästan bara består av reklam och kommer en gång i månaden

Bara genom att ta bort de kostnaderna sparar jag cirka 250 spänn varje månad!

Jag skulle kunna vara programledare för Lyxfällan om det fortsätter såhär bra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Prenumererar du på Eco Queen? Jag tycker den är grym.

2009-06-01 @ 13:34:25
Postat av: Ellinor

Bra idé! Har köpt den nån gång och gillade den.

Nu ska jag börja med den istället!

2009-06-01 @ 17:38:18
URL: http://rebellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0