Påväg till Östersund

2009-02-09
08:44:43

Shit vad praktiskt det är med tåg och Internet i kombination.
Nu på vägen till Sundsvall (innan byte) så hinner jag maila en massa mail, läsa dokument som finns på mailen och till och med uppdatera bloggen.
Ofta klagas det på SJ, men det är med Internet, det är i alla fall toppen!

Nu ska jag till Östersund för att träffa mina kollegor i team norr. Ska bli kul.
Jag har täckbyxor och varma mössan nedpackade. Någon form av vinteraktivitet har utlovats.
Hoppas på pulka.

Nyss ringde Linus som numer är konsulent från Uppsala. Han sitter på samma tåg, så snart ska jag gå iväg och mingla med honom.


I love tåg. Och snövädret. Vad det är vackert. Nyss lämnade vi fina Söderhamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0