Busväder och glögg

2009-02-06
17:56:59

Shit vilket snöväder det är här.
Det blåser och snöar rejält.
Var och tränade en timme och när jag kom ut var bilen helt översnöad. Så mycket snöar det.

Nu är jag hemma och har krupit ned i soffan framför TV:n.
Kände mig lite fryssen när jag spanade ut och tänkte att det var dags att dricka upp glöggen som var kvar sen jul.
Nu är jag inne på tredje koppen.
Varför dricker man inte glögg hela vintern egentligen? Jag ska shoppa mer glögg, borde ju vara REA på det nu.
Dock känner jag mig lite som en alkoholist. Ni vet, gå fram och tillbaka till köket och fylla på vätska ur en glasflaska.
Well, att vara glöggalkis när det är snöstorm kan jag nog leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0