Äntligen klar!

2009-02-09
08:47:57

Nu har jag ätnligen skrivit klart texten till den här boken om socialdemokratins framtid som jag skrev ett inlägg om tidigare. Det är så skönt att vara klar med någonting som man har gått och haft dåligt samvete över.
Bördan på axlarna känns genast så mycket lättare.
Resultatet? Ja helt okej, även om det inte är det bästa jag producerat direkt.

Nu har jag bara några kapitel till en bok om tjejverksamhet kvar att skriva.
Den här veckan.
Well well, det känns bra.
Nu känns allt bra.


Kommentarer
Postat av: Elin Lundgren

Fast under tiden man har ångest så funderar man ju en hel del. Gör en del av arbetet så att säga.

2009-02-09 @ 09:52:52
URL: http://elinlundgren.webblogg.se/
Postat av: Marknadskramare

Sossarnas framtid = Med vims-Monas ledning går de mot 25% i riksdagsvalet och VPK åker ur riksdagen medan skoggsmullarna stannar.

2009-02-12 @ 23:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0