Daddy's gone

2009-04-03
19:09:27

Äntligen har jag lyckats hitta låten som jag diggat till flera gånger på P3, men aldrig fattat vad det är.
Har försökt nynna för min omgivning, utan resultat (förutom diverse skratt och hån över min imitationskonst).
Igår trodde jag att det var nära att hitta den. Jag nynnade den för Fanny (för typ tredje gången), varpå hon sa åt mig att vara tyst. Sen sa hon "Alltså såhär låter du (och börjar nynna melodin)". Jag blir glad och uppspelt: "Ja, jaaaa, den låten är det, precis den. Vad heter den?!"
Fanny: Alltså jag bara härmar hur du låter, vilket är förjävligt, jag vet inte vad det är för låt.

Men nu. Efter googlande fanns den tillslut där.
Det var Daddy's gone med Glasvegas.
HÄR finns den på youtube.
Toppenbra är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0