Äckel-kylen

2009-04-15
18:38:44

Igår kom jag hem till Gävle och min lägenhet igen.
Jag hade turen att få träffa Hanna Bästis och skulle bjuda på mellis.
Jag hade handlat youghurt och bröd och försökte få lite påsk-mellis-mys-feeling.
Tog fram Philadelphia-aken and this is what I found. Blääää.
Grejen är att asken inte direkt är gammal, köpte den för typ nån vecka sen.
Dålig kvalitet. Jag ska klaga jag. Och rannsaka mig själv lite eftersom det ju inte lär ha blivit så här över en dag och jag inte har upptäckt det förrän nu.

Samtidigt som jag tyckler det här är äckligt så är det också VÄLDIGT HÄFTIGT och lite coolt.
Till exempel så undrar jag; varför blir det som en gul rand runt möglet? Varför sätter sig möglet just där på kanterna och inte i mitten?
Kanske borde jag bli nån slags virus-, mögel-, bakterieforskare? Jag hinner ändra ansökan än så länge....



Påskmellis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0